Dag 3

Mina föräldrar.. Ja, skulle faktiskt kunna sitta och skriva hur mycket som helst om dom!
Pappa bor i göteborg, snäll och finns alltid där och hjälper mig med läxor osv.. via msn ;) haha ne men är otroligt glad att jag har min pappa vid min sida hela tiden även om vi inte ses så ofta är det ändå sms och msn som gäller för oss och det är otroligt skönt att veta var man har varandra :)
Mamma bor jag tillsammans med, ställer alltid upp för mig i alla lägen, helt körd i huvudet på ett positivt sett som jag ärvt och det är jag väldigt glad över ;) vi har våra mysiga och roliga stunder tsm och nu den senaste tiden när vi oftast är ensamma hemma eftersom mina storasyskon inte bor hemma/ är hemma så ofta har vi kommit allt närmare varandra och det tycker jag mycket om! =)
Berättar i princip allt för mina föräldrar förutom det som jag tycker är mitt egna privatliv och som dom inte ska luska i ;) haha nej men jag är öppen för dom & lyssnar precis som jag ska :D ( oftast ;))
Kärlek till mamma&pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0