marykay

Var på marykay kväll igår på Grand Hotel i stan, vart där med min mamma och det var så mysigt!
De visade lite olika höstsminkningar och oftast får man passa på att prova dem på sig själv men det fanns tyvärr inte tid för det igår så det blev mingel och lite visning av alla produkter.. nya som gamla :)
Har provat endel av deras produkter som, smink,rengöring och mask och rekomenderar verkligen att köpa det. Dock är det väldigt dyrt, men prisvärt varenda krona. Lotteri fanns det också, mamma vann en rouge. Yey!
Idag har dagen bestått av sova,skola,plugg & förmodligen morgondagen också. Förutom att jag tar ett litet break på kvällen då vi ska till Sanna och fira hennes 20års dag! Imorgon börjar jag egentligen halv 3 och slutar 5 , men eftersom det ska komma dit gubbe och prata om gulag och som var med i andra världskriget som barn så måste vi gå dit och lyssna i skolan. Intressant kan de nog bli faktiskt!
Ska slå in lite paket nu, för det är jag ju så himla bra på hahah!
godnatt <3
inte för bra bild från vad jag hade på mig på marykay kvällen men bästa jag kunde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0