¨

Nu när pengarna kommit in på kontot känns de skönt att kunna beställa lite nya saker i garderoben & smyckesstället, smink har jag fullt av men lyckas ändå ha en stor tendens att köpa varje gång jag får nya pengar, men de får de blir ändring på eftersom de bara liggar och skräpar! jaja nog om det, beställt hem en  2 nya skor, en mjukisdress från jucie couture & en supersnygg ring! :) har lovat mig själv att spara lite pengar i månaden nu också så får väl försöka låta plånboken vila lite under sängen ett tag.. kommer aldrig gå ;) ska strax hoppa ner i sängen & kolla på solsidan =)

orkar inte leta upp sidan för sakerna jag beställt men kommer bilder när jag fått det :)


Kommentarer
Postat av: Emy

Vad kul att du är med =) kanon! då är du med om du skrivit på FB



kram

2011-03-09 @ 10:06:06
URL: http://emys.se
Postat av: Anonym

kolla in min bloppis!

2011-05-07 @ 16:42:31
URL: http://modebloppisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0